فک و فامیله داریم

 رفتیم رستوران گارسون اومده میگه:منو بیارم خدمتتون؟؟؟
پ نه پ...
علم غیب دارم خودم حدس میزنم و سفارش میدم...

***

حموم بودم، مامانم می زنه به در می گم بـــله ؟ می گه حمومی ؟ می گم پـَـَـ نــه پـَـَــــ اینجا لندنه، صدای منو از رادیو بی بی سی می شنوی.
میگه : دِ نـَـه دِ در زدم بگم مهمونها اومدن دختراشون هم رفتن تو اتاقت داران با کامپیوترت کار میکنند ، لباس و حوله ات رو هم از پشت در برمیدارم که امشب رو لندن بمونی تابفهمي و درست جواب دادن رو یاد بگیری، آها یه چیز دیگه احتمالا آبگرمکن رو هم خاموش میکنم
فك و فاميل داريم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

***

با حالت افسرده نشستم زانوهام و جمع کردم تو بغلم...میگم مامان...من که انقدر بدردنخور نبودم...من که انقدر حال بهم زن و دوست نداشتنی نبودم....مامانه بغلم کرده میگه : آخی...نازی...دِ نـَـه دِ بودی تازه فهمیدی .فك فاميل داريم؟؟؟

***

به داداشم ميگم برو برام عصاره ى جوجوبا بگير, بعد 5دقيقه حاضر شده اومده ميگه: گفتى جوجو بگيرم با چى??
اى خدا اخه فك وفاميله داريم ما

***

مامان و بابام دعواشون شد، مادرم قهر كرد رفت تو اتاق درو بست... بابام ميخواست بره دنبالش، ميگم بزار ده دقيقه ديگه برو بهتره... واستاده ساعت رو نگاه ميكنه ميگه مگه ديوانم! ده دقيقه ديگه اخبار شروع ميشه!... آخه فك و فاميله ما داريم!

***

یه بار تو یه جمعی بودم مامانم زنگ زد گفت : یه سوالی ازت می پرسم اونجا تابلو نکن ! فقط با اره یا نه جواب منو بده ! باشه ؟
گفتم : باشه
گفت: اوضاع اونجا چه جوریه ؟!!!!!!!!!
فک و فامیله داریم!!!

***

عموم آمریکا زندگی میکنه…
با کلیییی ذوق و شوق گفتم: عمو من خیلی دوس دارم بیام اونجا زندگی کنم.
برگشته میگه : خب اینجا کسی رو داری بری پیشش؟؟؟
فک و فامیله داریم؟؟!!!

***

دیشب یکی از فامیلامون اومده بودن خونمون یه دختر ۳ ساله با مزه داشتن.
دختره همش زل زده بود به من ول نمیکرد منم اومدم بخندونمش خودمو شکل موش کردم…یهو گفت وااااا چرا خل و چل بازی در میاری؟؟؟؟ از اولشم گفتم مثل دیوونه ها هستیا واسه همین همش نگات میکردم . . .
فک و فامیله داریم??!!!

***

هم دختر خالم هم شوهرش دماغ عملین. اونوقت بچشون که به دنیا اومده دماغ داره اندازه گلابی!
پریروزا بحث دماغ شد. دختر خالم برگشته میگه: نمیدونم دماغ این بچه به کی برد اینقدر بزرگ شد!!!
فک و فامیله داریم ؟؟!!!

***

هر وقت منو برادم از کنارهم رد میشیم.یابه هم زیرپایی میزنیم.(معمولا من کله پا میشم) یا پس گردنی.یا جفت پا میریم.. یا مشت..این اتفاقا واس همه عادیه؟ یعنی نگران نباشم؟ ..عشق برادری همینه؟!

***

پسر خاله ام مدارکشو داده واسه ترجمه که اقدام کنه واسه خارج
بعد اومده خونه ما میگم چایى میخورى یا شربت؟؟؟
میگه قهوه اسپرسو اگه دارى بیار !!!!
میگم هفته پیش که خاکشیرو با کاسه سر میکشیدى یادت نیست؟!!!
پسر خاله است ما داریم؟

***

خوب….. رفتیم خونه فک وفامیلامون, بیشورا هیچ کار خاصی نکردن که من بتونم اینجا بنویسم… ایندفعه واقعا از همتون یکصدا میپرسم: فک وفامیله داریم؟؟؟؟؟؟؟؟

***

داشتم فکر میکردم که جواب مسئله ی ریاضیم چی میشه
یهو بابام اومده محکم میزنه تو سرم... میگم من که دارم درس میخونم چرا میزنی؟
میگه میخوام زیاد فکر نکنی افسرده شی
خدائیش فک و فامیله داریم؟

***

دختر خالم زنگ زده میگه مشخصات كامل لپتابتو بده كار دارم، میگم چیكار داری؟
میگه میخوام یه مدل بالاترشو بگیرم تا چشات در بیاد

***

رفیقم یک ماه و نیمه ، تو چت داره رو مخه یه دختر کار می‌کنه ..
امروز بعده کلی‌، پاچه خواری و التماس وب داده ، میبینه پسر دائیش اونور وب داره بای بای میکنه

***

یه بادکنک توی خیابون دیدم که داره تاب می خوره رفتم گرفتمش دیدم یه کارت بهش آویزون کردم بیزینس کارت بود شماره ی کارتوچک کردم دیدم شماره ی برادرمه آخه داداشو فک و فامیله داریم؟؟؟؟؟؟؟

***

زنگ زدم پسر دایی ام می گم دلم هواتو کرده می خوام بیام دمه خونتون ببینمت می گه زحمتت می شه خودم فردا ظهر برای نهار می آیم خونتون خداییش فک و فامیله داریم؟؟؟

***

مامانم ۲ ماهه به همه گفته خطش سوخته…رفتم نگاه کردم دیدم سیم کارتشو برعکس انداخته تو گوشی !!! آخرشم برگشته میگه همش تقصیر توئه بس که با گوشیم ور میری !
فک و فامیله داریم؟

***

خیر سرم بعد 3 ماه دوری به مامانم گفتم بعد ترم دارم میام تهران به بابا نگو که سوپرایز شه . ساعت 7 صبح رسیدم خونه مامانم که خواب بود با کلی فحش دادن به من بیدار شد رفتم تو اتاقم میبینم تبدیل به انباری شده حالا اینا قابل تحمله اما من تو اتاق بودم بابام بیدار شده به مامانم میگه نمیدونی چه کابوسی دیدم همش صدای پسرم تو گوشم بود خواب دیدم اومده خدایا 100 هزار مرتبه شکر که خواب بود بعدش رفت دوباره خوابید یعنی واقعا این خونواده است داریم؟؟؟؟

***

یه داماد داریم هر وقت که میاد خونمون سر شام و نهار بشقابشو میده مامانم میگه:” مامانم شما زحمتشو بکش ”اونم رودرواسی گیر میکنه همه گوشتارو خالی میکنه بشقابش. ما هم استخوان لیس میزنیم فک و فامیل سیاستمداره داریم؟

***

بچه ی ۱۰روزم تو قنداق تو بقلمه
دوستم دیده میگه ای ی تازه فارق شدین میگم پ.ن.پ یه ۲۰ سالی میشه دارم میرم براش آستین بالا بزنم.

***

یه دفترچه خوشگل خریدم.فرمول هاي ناز فیزیکو توش بنویسم.برادرزاده فسقلی ام دیده میگه اااا خانوم شما هم بهتون گفته ساعت خوابتونو بنویسید؟؟ خانوم ماهم تو مهد گفته!! عجب فك و فامیلی..

***

وسط عید بیست نفر فامیل درجه یک جمع شدن خونه ما.عموم میگه چندروز دیگه عقد پسرمه.همه باشوق و ذوق.افرین.کی هست؟ساعت چندبیایم؟؟ برگشته میگه عقدش خصوصیه!!!خدایی فک و فامیله ما داریم؟!

***

سایتتون منو کم داشت.خوش بحالتون که اومدم...روز قبل عید کارت شارژ 2تومنی خریدم هنوز تموم نشد.روزی به صدنفر میس میندازم.کسی حالمو نمیپرسه..میگن کنکور داری مزاحمت نمیشیم.فک و فامیله داریم؟...

***

خواهرم میگه : داداشی ، عزیزی، بیا بشو سنگ جدول تا من پارک دوبل تمرین کنم. فک و فامیله داریم؟

***

بزرگترین اشتباه زندگیم این بود به بابام پیشنهاد دادم موقع بیکاری بیاد با کامپیوتر پاسور بازی کنه :|
بزرگتر از اون این بود به مامانم کامپیوتر یاد دادم
فجیع تر از اون یاد دادن اینترنت و فیسبوک به مامانم بود
اما رنج آور ترین اشتباهم این بود که به مامانم گفتم نحوه پخت غذا رو برای روزای مجردیم بهم یاد بده:'(
حالا من غذا درست میکنم ..مامانم تو فیسبوک میچرخه بابام هم کماکان داره با کامپیوتر پاسور شرطی بازی میکنه :|
خواستم بگم براتون تجربه بشه..غلطی که من کردم شما نکنید!!!

***

اين آپارتمان نشينيم خيلي عذابه ها !!
رفتم زیر دوش دارم آهنگ مي خونم، بعد از پنج ديقه مادرم اومده دمه حموم مي گه : دختر همسايه اومد گفت: ما از آهنگاي داریوش خوشمون نمياد ، محسن یگانه بخون !!!

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ارسال توسط silent77

اسلایدر

خرید شارژ

خرید فیلم

خرید سریال